Ledig dag....

Hej
Då var min lediga dag snart till övers. Jag skall strax åka iväg och träna Step up.

Min dag har varit fartfylld sedan kl 7 imorse även om jag varit ledig. Men jag har varit hos läkaren som tyckte jag skulle trappa ner på mina mediciner (det var nog dagens bästa besked) och sedan var jag till optikern och fixa mina nya glasögon. Men de rörde ihopp allt när jag skulle betala jag blev helt förvirrad även kassörskan som visade sig vara butikschef. Men jag är fortfarande orolig. Jag har nämligen ett kvitto som det står en summa på men jag har betalat en annan. I deras dator står det att jag inte skall betala ngt mera. NÅJA

Efter det åkte jag till hammarby sjöstad och käkade lunch, jag var tvungen att få ngt i magen innan det var dags för vaccination. Shit vad jag är spruträdd. Men nu är det gjort och jag är 500kr fattigare för att ngn elak männsika skall sticka mig med spruta.

Sedan på eftermiddagen har jag hållt på att ringa Jotex ang vårat paket och hur illa vi har blivi bemötta. Nästan så jag kan faktist handla hos dem igen så trevliga var det idag och vi fick kompensation 100kr.

Nu värker armen men jag ge mig tusan på att jag skall iväg och träna. Kan inte vara så farligt då borde de sagt ngt. Men känner mig liten....skall tillbax om 4 veckor och ta en till spruta. Inte vad jag vill men men ...måste man så måste man och då skall vi även få med oss vaccination hem som vi skall dricka. MUMS visst lät det gott? Ngn som har provat drickvaccinet Ducoral eller hur det nu stavas?

Kram och så hörs vi senare
LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0