Lördag...

Då var det lördag och jag då aldrig tyckt att det varit så skönt med lördag som idag.

Jag har nu varit iväg och skickat tillbax lite kläder jag fick på postorder som jag inte ville ha.
Ätit lite lunch och nu sitter jag här och skriver....

I går ringde min läkare upp mig på eftermiddagen. Jag skulle ju efter senaste besökt försöka trappa ner. Men jag hann inte trappa ner i merä n 3 dagar så trodde jag att jag skulle dö. Men jag vet inte om det är nedtrappningen  eller om det är för att det är som det är på jobbet, men jag har så fruktansvärt ont och halsbrännan är skräckinjagande. Han sa att jag skulle få en starkare tablett och käka i 1.5vecka för att de om de ger med sig. Jag käkade igår och idag så får vi väl se när den börjar verka. Men en så länge känner jag verkligen ingen skillnad. Han sa att om det inte blir bättre så får vi skicka ner en kamera....i halsen ner till magen....jag tror jag svimmar bara av att höra det. Jag skulle inte vilja göra det. Jag klar ju inte ens när de tar halsprov med en "tops" hos läkaren. VI får se helt enkelt vad som händer....

Igår fick jag två väldigt långa röda rosor av min underbara pojkvän för han tyckte jag hade haft en sådan hård vecka och tuff. Var det inte underbart. Så fint och omtänksamt.



Nu skall jag gå och lägga mig och vila lite

Vi hörs kära vänner och läsare....
Vilka nu ni är....era hemlighetsfulla läsare. Jag ser på statistiken att jag har runt 40-50 läsare varje dag. Jag har inte riktigt så många som jag kan tänka mig läsa min blogg. Men skoj är det....Vilka är NI???


Kramizar Linda


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej Linda!

Vågar ingen erkänna att dom läser din blogg :)

jag kikar in lite då och då..

har själv startat en i januari men hela råkade jag radera på nått sätt grrrrrrrrrr.

Gulligt av matte!

Gav Mange en pik att DE VA JU SÖTT ATT FÅ ROSOR 'host' hehe

kram

2009-02-03 @ 21:06:49
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0