Min katt äter pistagebulle från 7-eleven

Hej
Ja då var de lördag och tiden bara rinner iväg

Igår hade Mattias köpte två stycken pistagebullar på som vi knaprade på till kvällen. Kurre brukar vara väldigt intresserad över vad vi äter och om de skulle kanske vara ngt gott för honom. Han brukar få lukta och sedan går han när det är ngt han inte vill ha. Men igår så tänkte jag han vill inte ha en pistagebulle från 7-eleven. Men vad gör han när jag får lukta. Jo hant ar en stor tugga och ser väldigt lycklig ut. Det var så att han ville ha haft mera. Men hur i hela friden kan de komma sig att min katt tycker om 7-elevens pistagebullar...haha det var lite roligt tycker jag. Sedan såg jag inte mer av den biten som var kvar....TACK KURRE....

Idag har vi möblerat om lite i lgh.  Vi var inte nöjda med det lilla rummet. Så vi tog ut en av garderoberna och satte in i klädkammaren istället. Det ger lite mer plats i lillrummet och då kan vi få in ett hörnskriv/data bord. De hade varit skönt. Men nu är jag ensam, Mattias är på match.

Tvätten väntar och sedan skall jag sortera lite papper. Om jag hinner skall jag kolla i den nya pandurokatalogen som har kommit.

Många kramar Linda

PS jag har nu spelat på lotto igen för första gången efter min större vinst. De var jobbigt, kändes som att man försökte rida igen efter ha ramlat av hästen. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0