lite gott och blandat...

Hej kära läsare

Idag har det varit lite för stressigt på jobbet, vi har så mycket nytt att hålla koll på. Ingen hinner med lixom. Förstår inte hur chefer och de tänker. De säger att de lägger sig med tiden allt eftersom vi kommer in i det. Men under tiden tid då...hallo...Nåja idag visade min mage att han inte ville vara med längre. Så ont som jag har och så svullen han är idag har den inte varit sedan jag gick till läkaren för första gången i november....har precis ätit lite mannagrynsgröt  med tesked...för att få i mig ngt...men de gör så ont...får se vad som kommer ske.....

Nåja, annars rullar väl livet på i sin normala takt.

1) utan förlovningring känner man sig väldigt naken....bådas ringar är inlämnade för gravering....
2) jag håller äntligen på att färga våra urtvättade FD svarta handukar....hoppas de blir fina...
3) vi har äntligen fått en P-plats...men lite flummigt om när....antingen 1 feb eller 1 mars....vi kollar detta
4) sommarkläderna från H&M har kommit...ååå jag längtar....
5) vem är galningen som ville köra på  mig bakifrån idag på farstavägen....vad var ditt problem... jag höll i allefall hastighet....polisen var där igår...så hoppas du åker dit ngn dag....
6)jag har bokat in mig på en tandläkartid om drygt 3 veckor....det är otroligt starkt jobbat....
7)nästa vecka är det konferanse på jobbet onsdag-torsdag-fredag.....vi är med i delar av den...galamiddagen på onsdagkvällen och heldag på fredag då vi skall jobba som volontärer för myrorna. Hur skall myrorna fixa volotär jobb för 900 anställda???? Ngn som har ngt bra förslag? alla kan ju inte röra i soppor i soppkök? eller ???

Nu börjar nyheterna och sedan skall jag se på bröloppet mellan bonde magnus och hans emma (hette hon va?) sedan är det en ny serie som startar som heter advokaterna!!! MÅSTE SES.....

ta hand om er och många kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0