Personliga M&M kulor...

Hej kära läsare....
Då var det redan onsdag och snart helg. Jag har då aldrig längtat så mycket som jag gör nu. Det är skit på jobbet tycker jag. Men förhoppningsvis blir det väl bra så småningom. Men jag  har aldrig tålamod till att låta ngt bli bättre, eller snare jag har aldrig tålmod till ngt :-)

Min "syrra" skall ju gifta sig i sommar och hon är expert på att dela med sig till mig om vad hon har hittat. Shit vilka fynd hon gör. Hon har hitta massa roliga mysiga saker. En sak hon delade med sig av idag var helhäftiga. Jag ville ha egna....
Det var M&M kulor med personligt tryck på ....Valfri tex eller bild...Lite häftigt tycker jag...

http://www.mymms.com/











Ta hand om er
Många kramar Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0