Sömnproblem

Min stora problem här i livet är sömnproblem.
Har haft svårt att sova en längre tid. Men nu har jag sovit bra i en vecka. Jippi. Men i natt var hemsk. 3,5 timme fick det bli innan jag gav upp. Tänk om jag faller in i mina gamla vanor igen. Jag orkar inte det. Ngn som har ngt superbra tips på hur man kan få sova mer än 3-4 timmar per natt.....



Det är ett tag sedan jag skrev. Men inget speciellt har härnt. Igår städade vi bort de sista flyttkartongerna i klädkammaren, och julen är på väg ner. Lillrummet har vi inte bestämt oss för hur det skall vara. Men en liten bokhylla har kommit upp och troligen blir det så att vi flyttar en av garderoberna till klädkammaren så får vi lite mera plats i lillrummet. så kanske vi får in ett litet skrivbord

Får se vad som händer idag. Men nu skall jag se en film.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0