Tänk om man kunde vara 2-3 cm längre...

Hej kära vänner och läsare

Jag sitter här med fötterna i mitt otroligt älskade fotmassagebad. Det är så underbart med babylena fötter :-) Kanske lite mer än vad de flesta vill veta. Men kännde att jag ville dela med mig av det så ni förstår varför jag vill vara drygt 3 cm längre. I vår klädkammare så har vi höga garderober, och ovanpå en av dem står mitt lilla bubbelkar. Jag är så trött på att ta fram en stol varje gång och envis som jag är så ger jag mig inte. Men det är så fruktansvärt jobbigt. Även om jag står på tå. Tänk om man kunde vara 3 cm längre då hade man kunna göra så mycket mera....

- Nå mitt lilla bubbelkar
- Nå de nybakade brödet i bake off hyllan på ica
- Kunna nå pastan i skafferiet utan att be om hjälp eller ta en stol
- slippa fålla byxorna som passar i midjan men inte på längden...
- småäta godiset som ligger på högsta hyllan i skåpet utan att bli upptäkt

Men jag är ju 168, även om det står dryga 171 i passet.....men men de är inte mycket att göra åt saken. Nåja de är väl igentligen värdsliga problem eller vad säger ni...men jag är irriterad just nu

Skall titta klart på galan som är på ettan....heja svenska idrottsfolket....

Kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0