Bio, MC och en badande Kurre

Hallo där i sommarvärmen.
Någon som tycker det är nog? De tycker inte jag. Men Kurre tycker det är lite för varmt. Han ligger mest och vilar på olika ställen i lägenheten. Men när det är så här varmt brukar jag bada honom. Han tyckte det var skönt idag. Inga som helst motstånd :-) Sedan gick han och la sig framför fläkten vi har på golvet och somnade.

Idag har vi tagit en sväng med MC det var så härligt, men varmt. VI åkte Skansundet runt. Stannade och käkade lunch.

När vi kom hem så var det värmebölja i lägenheten, trots två fläktar och persinerna nerdragna och balkongen lite öppet medan vi var borta. Det var då jag bestämde mig för att bada Kurre

I morgon får ni alla hålla tummen för att det blir fint väder för då skall vi åka luftballong på kvällen. Hoppas det blir av den här gången....hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas

I går var vi på bio och såg Johan Falks senaste film. Den var bra och det var svalt att vara på bio.


Jag har kommit fram till att jag vill skaffa båt...men hur skall vi få tid och råd med det??
Kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0