Borta bra men hemma bäst...

Hej kära läsare.
Vad skönt det är att vara hemma igen på ett sätt.

Vi kom hem igår kväll och vi var VÄLDIGT trötta.

Vi har haft det superbra.

Jag kommer visa bilder och berätta mera sedan.

Men idag har varit en hektisk dag, har försökt landa lite, tvättat och varit hos läkaren. Vi skulle även ha flygit ballong, men det blev framflyttat i vanlig ordning. Vem är det som inte vill att vi skall flyga???

Imorgon kommer jobbet och vardagen ta vid :-( Det är så skönt att vara ledig. Ha mat att äta mellan 0500-2400 är lyx. Att inte få diska, städa och bädda sängar är oxå lyx.  Vi har haft det så bra.

Vi har solat och badat, snorklat, badat med vilda delfiner (2 gånger), varit i Kairo 2 dagar, och drukigt en del gratis vin. Drinkar är inget de kan ge sig på där nere. Jag beställde en drink en gång till Matte och Mig.....jag är glad att vi överlevde. När bartendern hade kommit upp i sin 12 flaska (japp jag skojar inte) tappade jag räkningen. Men det besta av allt är att han toppar med både Fanta och 7-up (obs inte SPRITE) ni som fattar så är det två olika tillverkare...hahah Men det var det vidrigaste jag drukigt någon gång. Vinet var gott i allefall och det var ju gratis :-))))))))))))))))))

Men jag något annat att berätta oxå. Trott eller ej och jag vet inte hur det har gått till men min dator var död när vi kom hem. Jag provat att ladda den och så vidare. Men den går inte att starta. Så vi har lämnat in den på där vi köpte den så de hör av sig inom 2-4 veckor.

Ta hand om er där ute....

Och ni....det finns drygt 400-500 bilder att se om jag har fattat kamerna rätt...någon som har bra tips om hur man kan lägga upp så många....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0