Några bilder från våran resa...

Hej
Ni kommer nu få se lite bilder från resan
Vi har över 500 bilder och filmer. Jag kan inte visa alla här och jag kan inte komma åt facebook :-(
Under varje bild har jag skrivit en liten komentar.



Bild från våran uteplats. Inte jag på bilden...


Bild från hamnen


Så här såg vår säng ut en dag....



Så här såg den ute en annan dag....




En annan dag hade vi en krokodil på rummet





Våran lagun


Vi var och badade med delfiner två gånger...












Här är vi någonstans. Tror Matte är tredje från höger....


På väg till Kairo och på en rastplats ute i öknen ser vi soluppgången


Väldigt vanligt att det fanns sånna här vatten maskiner i Kairo. Folk fyllde på vatten eller drack i muggar som alla andra drack ur. Mysigt värre ellerhur??? Vi köpte dock vatten av buss-chaffören :-) De var kalla och goda


En bild på en riktig skitig Nilen



En bild på en fasad i den rikare delen av Kairo...



Vi var på kvällen i Kairo på ljus och ljud spel vid pyramiderna. Härftigt. Men väldigt svårt att fota...



Jag och min stora kärlek med pyramiderna i bakgrunden


Den här kamelen var inte den snällaste. Men visste ni att kameler ser 3 gånger så stort som vi???


Mattias leker lite :-)


Och jag får en kyss:-)


Matte leker igen :-)









En bild på våran lagun



Ser ni bron som går över poolen. Där var det små mysiga tvåmannabord som vi satt vid varje kväll. Hur mysigt som helt....


En kväll när vi satt på våran bro satt de i en träbåt i poolen. De visade sig att de skulle göra rent i mitten av poolen dit damsugaren inte nådde från kanterna...det var mer än vingligt kan vi säga. Det var inte bara jag som höll andan...


Wow vilken mysig bild...


En vanlig morgontemperatur. I solen och i skuggan...





Jag och min stora kärlek. Tack för en underbar semester tillsammans. Jag älskar dig :-)

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Daniella

Ni ser ut att ha haft det väldigt mysigt på er semester! Vad roliga dem var med alla olika mönster/djur på sängen, haha.



Att simma med delfiner är lite av en dröm för mig. Har alltid velat gjort det! Härligt :)

2009-06-11 @ 07:24:00
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0