Rea-shopping och då är Linda är farten...


Blonderingspray för min hemska utväxt *REA*
Peeling för att få finare ben :-) *REA*
Brun utan sol för bikinilinjen måste bort till bröllopet :-) då jag har en axelös klänning
Ett grönt linne*REA*



Ett par puma skor som jag alltid velat ha*REA*

Nya träningskläder, undra om det blir roligare och lättare att träna nu???
*ALLT PÅ REA*

Sedan fick jag min födedagspresent i förskott av Matte :-) Jag valde själv. Örhängena går i rött och vitt guld (som våra förlovningsringar) och så är det diamter i dem :-))) *REA*

Matte köpte ett par skor *REA* och en kostym *REA* (till bröllopet )

Undra om jag missat något :-)
Kram
Många kramar en trött Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0