Trött och ont...

Hej

Jag konstaterat att mitt försökt att börja träna. Jag tror jag har sträkt mig i ryggen. Det är absolute ingen träningsvärk.
Men jag längtar till torsdag då skall jag få min spikmatta av hon som kommer fixa min naglar :-) De har en där.

Funderar på att boka en massagebehandling där för att se om han kan göra något åt min rygg. Vi har en kille på jobbet som är superbra på att massera (han brukar massera Zlatan, Ljungberg och alla i både Svenska Fotbollslandslaget och Svenska Ishockeylandslaget) Men han har som lägligt semester nu till september :-((((

Nu skall jag försöka hitta några härliga sommarkläder att få på mig.

Ta hand om er så hörs vi när jag har något mera att berätta

Kram

Ps Kurre har blivit morgontrött :-) Nu är det skönt och lungt på morgonen :-))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0