Vilken natt...



WOW vad varmt det är ....
Vi sa just det att i utlandet finns det resurser för värme. Här hemma gör man allt man kan för att få det svalt. Men man gör inte som utlandet. Varför inte köpa en airconditione. Men jag känner oxå varför lägga pengar på en sak som du använder bara några dagar om året. Fast det gör du igentligen med julpynt och påskpynt oxå :-)) *vilken gemförelse va*??????

Igår kväll såg vi på film: Allt flyter. Det är en film jag velat se sedan den kom på bio. För er alla som inte vet så har jag en gång i tiden simmat konstsim (som filmen handlar om) samt varit nybörjartränar.  Kände lite nostalgi och jag längtade tillbaka när jag såg filmen. Men nu är det ingen ide att börja igen! Man är ju för gamal för att tävla, enligt lagar och regler ( som är idotiska)

Nu är det inte många timmar kvar innan vi får reda på ifall det bli luftballong för oss eller inte. Men igår kväll såg vi några ballonger som flög :-) Shit vad högt upp de var...hur skall jag klara detta. Jag med min flygrädsla...och höjdskräck...men ifall ni inte hör mer av mig har jag väl kolat vippen :-)))

Ta hand om er i sommarvärmen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0