Då var söndagen till övers

Hej alla läsare

Nu har jag ätit hemmagjord kebab. Det var väldigt gott. Något jag kan rekomender er som vill prova något nytt. Matte åt 4 stycken, medan jag åt bara 2, fast de hade räckt med en :-)


Igår var som bekant jag iväg och shoppade. Jag har shoppat idag oxå.

Men igår blev det lite saker på HM och en mascara, bakongmöbler, stolsdynor, nya handukar och idag  blev det ett par byxor och mat. Nu har jag shoppat klart för den här månaden.

Igår fick jag oxå hämtat mitt paket på posten som jag inte hade någon aning om vad det var i.

Ni som inte vet det så sitter jag i testpanelen för att prova nya saker åt Leaf(godismärket) och nu kommer de lansera ett tuggummi som jag var med och testade ut.  De kommer lanseras till sommaren.
Självklart är alla sockerfria och innehåller Xylitol.

 - Salvi, som bygger på det hemliga receptet
 - Pepparmint, unikt från den klassiska TOY-tuggummit
 - Cacuts
 - Raspberry Licorice


Jag har en hel kartong med dessa. Jag skall antingen behålla alla själva eller dela ut.....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0