Läkarbesök = Shopping

Vad tycker ni om rubriken. Tycker den är helt underbar. Varje gång man skall till läkaren så får  man unna sig något. Jag var hos läkaren idag och kollade tjejmagen. Den såg helt okej ut och imorgon har jag bokat in ett läkarbesök till min husläkare. Får se vad han säger. HIttar han inget så kommer jag säga upp mig från att vara kvar på jordklotet. Orkar inte ha ont en dag till. Jobbet blir ju lidande....

I vilket fall som helst så helst så shoppade jag lite när jag var på söder i dag, det var ett litet tag kvar innan jag skulle in till läkaren. Jag var inne på min favoritaffär (shoppar där en gång varannat år i snitt) The English shop, och sedan var jag ner och köpte mitt sommarte.

Det blev engelska kakor till helgen
 




Ett underbart gott te ASSAM TEA




Gräddkola te till sommaren.



Nu skall jag krypa upp i soffhörnet, och bara vara, magen värker och jag orkar längre.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0