Lite blandat om veckan

Hej alla läsare

Hoppas ni inte gett upp, Jag har bara inte orkat skriva den här veckan. Jag har varit så trött. Men nu tänkte jag skriva om lite allt möjligt.

Jag har varit hos tandläkaren och lagat ett hål, och det var hemskt. Men jag överlevde tydligen. Jag har sådan tandläkarskräck. Men jag hade ABBA i ena örat och underbar tandläkare i andra som berättade lite vad hon gjorde hela tiden. Hon var toppen, aldrig skall jag släppa henne.

Visste ni att det fins högkostnadskydd hos tandläkaren oxå. Först får man ju en värdcheck på ett visst belopp beroende på hur gammal man är. Sedan betalar man fullt till 3000kr och sedan får man 50% rabatt upp till 15 000 och efter det får man 85 % rabatt. 


Jag har insett att jag har gått upp 5kg sedan i höstas typ....tråkigt 

Jag slutar tidigt imorgon skönt. Hoppas det är bra väder då skall jag njuta av solen

Kurre har fått ngn fixide om att han har börjat sova i min säng. Hela dagarna och hela nätterna, de är ju tur att han sover på min del då mattias är allergisk. Katter är då speciella djur.

Nu får det  blir lite tv-tittande.

vi hörs
'
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0