Lördag

Hej
Igår jobbade jag, det var tufft, men kändes okej då det ändå var fredag. Igår storstädade vi bort alla sjukdommar och damm. Det tog oss 2,5 timme drygt. Men oj vad rent det var tills i natt när kurre fick ett av sina toa ryck. Han hade när vi vaknade imorse. Skvätt sand i hela badrummet och sand i halva lägneheten. Hur lyckas han??????

Idag skall vi åka till Västerås och hälsa på Mattias ena syrra som fyller år till veckan. Det skall bli kul och komma och hälsa på dem.

Det lär ju ta hela dagen. Men vi är där så sällan och det är trevlig och mysigt att vara där.

Imorgon skall jag träffa några kompisar som jag inte har träffat på många går. Ni vet hur det är när vuxenlivet träder i kraft!!!! Men nu skall vi ses igen. Skitskoj skall det bli.

I vilket fall som helt så för er som skall se på Robinsson ikväll, kan jag tala om att jag hade en kollega som var nära att få vara med i Robinsson. Men tror hon är glad att hon inte fick vara med då man läst om svält och hemsketer som deltagarna fått vara med om.


Nu har jag inte mer att säga.

Mer än gud nu känns det att våren är på G




Sedan bjuder jag på en bild som jag är glad att jag hann ta :-) Min egna lilla BUDDA :-)))




Ni får ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Jess

Hej tjejen!

hahaha sååå sjukt rolig/söt bild på din katt!!!

Den måste du skicka in till någon tävling, det är häftigt när man hinner "fånga" på bild!



Kram Jess

2009-03-23 @ 08:14:54
URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=192706



2009-03-25 @ 13:09:52
Postat av: Malin

haha, nej va söt! Skön stil!

2009-03-25 @ 18:29:51
URL: http://lusciouslucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0