Maguppdateringar

Hej kära vänner och läsare

Jag har nu varit hos läkaren igen.  Jag har inte haft det så bra den senaste veckan, de har blivit sämre.

Det var väl inget roligt besök, men det har det väl aldrig varit hos läkaren. Jag har nu lämnat blodprov för att testa mig för laktos och gluten.

Tänk om jag är laktos och gluten intolerant. Det är nog det värsta som kunde hända. Jag vet att det går att överleva, men vad omständigt. Herregud....men ändå på ett sätt skönt att i så fall få reda på vad det är för SKIT med min mage, har försökt hitta en ny mage på Tradera, eller Blocket, men inte hittat någon. Nä skämt och sido, så hoppas jag en dag får rätsida på detta. Frågade doktorn idag vad han trodde om cancer, men han sa att det trodde han inte. Det ger andra symptom än de jag har. Så det var skönt att höra. För det är något som har slagit mig några gånger.

Efter läkaren gick jag till KICKS och köpte mig ett nytt nagellack, ville unna mig något för det hade ju stukigt en nål i mig, och jag avskyr nålar och de gör så fruktansvärt ont.

Nu har jag gjort en äppelpaj vi skall äta den med lite vaniljglass. Det skall bli gott.

I helgen blir jag ensam, matte är på kryss igen :-( fasligt rännande på dessa båtar. Han kommer ju inte vilja åka med mig om jag skulle vilja. Jag får nöja mig med Egypten.

Nä nu får ni ha det så gott så hörs vi...


Många kramar en "deppig"  Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0