Oturen förföljer mig...

I morse halkade jag när jag klev ur bilen på jobbets parkering. Jag landade på armen och fick säkert en "stöt" och upp i axeln. Det var fruktansvärt ont och gör. De värker från axeln ner i armen. Undra när det blir bra. Har provat med inflamationshämnade tabletter men de hjälper inte heller.

Får se hur kvällen och natten blir...

Vill inte åka till aktuen och tillbringa 10000 tals timmar med pensionärer som gnäller över att de brutit lårbenshalsen och så vidare..........................


Linda

Kommentarer
Postat av: Jess

haha "gnäller över att dom har brutit lårbenshalsen osv"



Hoppas det blvit bättre...

Förra "snö chocken" som kom halkade jag 4ggr på vägen hem från jobbet hahaha kunde inte röra mig sen. Man ska tydligen inte ramla när man är "gammal" ;)



KRAM PÅ DIG!

2009-03-13 @ 19:03:15
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0