Tisdag hemma

Idag är jag hemma. Jag orkar inte jobba (det lät *ler*), men sanningen är att smärtorna i magen övertar min ork att jobba. Igår kväll hade jag feberfrossa (våran temp är trasig, men det kändes så) och halva natten varit vaken.

Men en mage som det inte är något fel på är Kurres. Jag fick svar från vetrinären igår. De hade ju tagit en hel del prover på honom (tänk om de kunde göra de på mig med) . Han har inget större fel. Vetrinären ville att vi skulle prova att byta foder, till ett annat spec foder (han äter ju special foder idag). Jag skall väl försöka ta mig dit och handla någon kväll eller om det blir i helgen. Beror helt på vad MIN mage säger. Sedan skulle vi boka ett återbesök för att se hur han förändrats. Om det inte blir någon förändring så blir det nog kortisontabletter igen eller någon annan form av medicinering.


Vet inte om någon av er har sett detta kedjemail. Jag fick det igår på jobbet. Tyckte det passade perfekt

Picture (Device Independent Bitmap)  Picture (Device Independent Bitmap)


Daniel, prinsessan Victorias fästman till vänster...
Robert från Boxer reklamen till höger...

Eller.... Är det en och samme kille
haha


Många kramar en helt slut Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0