Trött och sliten

Jag är helt trött och sliten, men biter ihopp och försöker leva så normallt som möjligt. Fast idag blev det Pizza till middag. Det var gott.. Vi åkte till Nelles i Årsta. Å jag älskar dem, avslutade med en pizza klubba, en RÖD :-)


Nu har jag oxå ringt och bokat till vetrinären för att se om de kan göra något åt Kurre. Vi får se vad de hittar för något på min "bullimikatt". Om två veckor ska vi dit. Blir väll helt ruinerad!!! Men "vi" (Kurre och Jag) har varit där många gånger förr, men den här gånger hoppas jag de hittar något så min lilla älskling slipper spy och ha ont. Jag lider med honom.


Till helgen blir det Melodifestivalen, och allt vad som det  innebär. Men startfälltet är ju inte supertoppen, men ändå saken som sådan. Jag var ju globen i morse, såg några viktiga männsiskor som sprang runt i sina back-stage-pass (stavas det så??) Trodde jag såg någon halvkändis, men ingen så dära som man känner igen till hundra. HAHAHA


Ha det nu så gott tills vi hörs nästa gång.

Många Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0