Blandat inlägg

Hej och god morgon alla läsare

Igår var det "fredag" för mig så jag tog mig ett glas vin till middag. Det är inte ofta jag känner mig sugen på vin och vill ha. Men igår ville jag ha det efter en tuff vecka på på jobbet och många sena kvällar så var jag trött. Vinet tog ut sin rätt och jag somnade i soffan senare :-)

Idag är jag ledig och skall på återbesök till vetrinären med Kurre kl 10. Vi får se vad som händer. Jag är lite nervös. Men de lär ju gå bra. Kan det bli jobbigare än sist???

Vad mer har hänt den här veckan.

Jo jag har varit hos min underbara "syster" i måndags. Hennes kille är helt fantastisk oxå för han försöker få det viktiga från min gamla dator. Vi får se hur han lyckas eller ej??? Hon fyllde år i helgen s om var så hon fick lite presenter och hon bjöd på middag. Jag njöt varje stund jag var där. Jag saknar henne så varje gång det tar ett tag innan vi hörs. Vi snackar dock nästan varje dag på msn.

I helgen kommer vi åka till Hasseludden. Ni minns det dära paketet jag vann i vintras i December i Lugna favoriters julkalender? En weekend (en natt ) på hasseludden. Middag  ingår oxå :-) Hoppas det är lika bra som alla säger.

Som ni vet så skall jag ju nästa vecka på undersökning av magen. Så mina förberedelser har redan börjat. De började redan i måndags. Det är svårt. Jag måste hela tiden tänka på vad jag stoppar i mig. Jag är ju van att äta grovt bröd (typ danskt rågbröd) men jag får inte äta det på en vecka. Jag får inte heller äta kärnor från grönsaker och frukt? Men vad klassas kärnorna i tomat och gruka igentligen??? jag har ätit utan att tänka på det? Sedan får jag inte äta några värktabletter allas. Alvedon, med det är för mig samma sak som att en vitamintablett. På måndag kvälll börjar jag ordentliget. Skall försöka blogga om mina dryga 32 timmars fastade :-)

Tax freekatalogen kom för någon dag sedan. ÅÅÅ jag kollar i den och drömmer mig bort. Men jag hittar verkligen inte lika mycket som jag brukar. Men däremot blev jag nyfiken på en ny parfym. Lite emot den är jag då det är Beckhams parfym, Men den kaske luktar gott ändå....men flaskan är fin :-))))))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0