En fullspäckad helg till övers

Hej kära läsare
Då var denna helg till övers.
Hunnit med en hel del.
Jag har fått julskicka :-) det var sååå gott :-)

Men idag har det varit fullspäckat schema på hemmafronten.

Tvätt och 5 diskmaskiner :-) Jag har fått ett gammal porslin av mamma som jag diskade av i diskmaskin och försökte få in i våran redan fullproppade skåp. Efter det var det dags för balkongen. Vi har äntligen köpt oss en dynlåda. Vi har tänkt och vänta, men jag kunde inte så jag skicka ut mattias på förmiddagen för att köpa hem en. Igår var jag och köpt lite blommor till ballkongen och nu har jag planterat. Mattias satte ihopp dynlådan och sedan gjorde jag ordning på balkongen. Mendan Mattias hängde upp en spegel :-) Efter det åkte Mattias till högdalstippen och jag dammsög av och gjorde lite fika så vi satte oss på balkongen och mös, dock inte så varmt. Sedan började han med middag, han skall göra något på helt egen hand om jag aldrig ätit, Det skall bli spännande. Jag känner doften nu när jag sitter och skriver. Men jag har precis kommit in från balkongen. Jag har nämligen oljat alla trämöbler där ute. Känner mig lite "hög".

Men det blev bra på balkongen. Nu vill jag ha semester :-)

Titta och njut av mina bilder.
Kommentera gärna









Kram på er alla och lycka till med den nya arbetsveckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0