Gaskammare, Forex och 2 år

Nu börjar resfebern stiga upp en aning. Jag känner pirr i hela kroppen och kan inte koncentrera mig på någonting.

I natt drömde jag ju mardrömmar oxå. Jag drömde vi kom till Egypten och så kolla de temp och halsen på alla ( som det stod i mailet vi fick från Apollo). De gallrade ut mig precis som det gjort i filmerna man sett från förintelselägren. Jag fick gå till en gaskammare och Mattias fick gå till bussarna som skulle till Hotellet. Jag fick gå in i gaskammaren men där vaknade jag svettig och med andan i halsen och sedan började jag hosta....Ja, vart ifrån får man alla drömmar. Jag är nog nervös för både det ena och andra. Jag hoppas jag hinner bli bättre. Det är två dagar kvar. Just nu går jag på: Coculana och Esberitox, och halstabletter. Hoppas jag slipper gaskammaren!!!!

Imorgon skall vi till Forex och hämta våran pengar som vi har bokat. Hoppas det fungerar. Forex var ju lite virriga redan på den tiden jag jobbade där.


Igår glömde jag berätta att Matte och jag firade 2 år. Vi firade inte så stort. Matte köpte dock rosor till mig. Han är så söt. Gullig han är. Men vi hade bestämt att vi inte skulle fira det så stort. Då vi åker på söndag. Jag menar det är väl att fira så det står härliga till :-)

Vi har börjat packa idag. Det känns som vi skall vara borta i åratal....men vem vet?

*Jag kanske blir bortrövad av någon Egyptier
*Jag kanske inte kommer in i landet så jag hamnar i förintelseläger - fast vad skall jag med all packning till då???
*Resväskan kanske hamnar på annan destination än dit vi skall och jag blir utan allt under hela semstern, vad har jag då kämpat för när det gäller packning???

Nåja det blir nog bra. Undra vad jag kommer drömma om i natt???
Krashar flyget?
Blir jag bortrövad?
Blir det terrordåd?

Ja jag vet att jag överdriver, men jag är så nervös och har sådan hemsk resfeber och jag är ju extremt flygrädd oxå.

Men men
Som allt annat så löser sig nog detta oxå.....

Nu har Coculana börjat verka och jag känner mig seg trött och svag vilket innebär att jag borde sova...


GOD NATT......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0