Hej 2

(detta inlägg verkar inte ha publiserats igår, provar igen)
Då är det bara en dag kvar att jobba. Det ska bli så skönt med semester. Äntligen är vi där...åå vad vi har längtat.

Jag känner mig dock lite häning, vet inte om det "res"feber eller om det är riktig feber. Vi får se. Jag har i allefall tagit en msk Tecila i hopp om att alla basilusker ska dö ut. Får se om jag lyckas. Sedan skall jag gå och lägga mig tidigt ikväll.

Fick även mail idag från resebolaget att de har högt säkerheten för att komma in i Egypten, pga svininfluensena. De tar tempen och kollar halsen. Shit säger jag tänkt om jag har lite feber när vi åker, Hur gör man då??? Vad är bäst mot feber? Treo älskar jag. Men vad är bäst mot feber? Tänk om jag inte får komma in i landet????? Vad händer karantär eller fängelse i Egypten eller Gontanamobasen?????

I vilket fall ringde jag Forex och skulle beställa valuta till oss ikväll. Men hon tyckte inte vi skulle ha det vi planerat. Vi ville ha Egyptiska pund och Dollar men hon tyckte vi skulle ha Euro, men jag menade på att Apollo vill ha dollar vid utflykter. Men hon sa att de vill nog ha Euro. Jag bad att få återkomma. Jag blev irriterad. När jag la på ringde vi Apollo för att dubbelkolla. De VILL HA DOLLAR......jag ringde tillbax till Forex och skulle boka och sa att jag hade ringt till Apollo och de vill ha dollar. Hon bara sa: "JAHA! Då är det bäst att göra som de vill då" !!!! Men vad tusan är det för svar??? bäst att göra som de vill?!?!?! Det är ju bara fakta. De vill ha dollar vi utflykter! Herregud. Bitter tjej på Forex som svarade. Men men. så frågade hon vilken terminal på arlanda vi ville hämta på! Jag vill hämta i Farsta sa jag. Men då undra hon varför??? Men varför bryr hon sig vart jag vill hämta mina pengar??? Herregud!  Så frågvis var inte jag när jag jobbade på Forex.

Kram på er

Nu är det inte långt kvar.....
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0