Klara....färdiga...gå....

Ja det är så det är just nu.

Vi är klara med allt. Vi har städat, och packat, handbaget och resväskan. Vi har dryga 10 kg var kvar att flylla resväskorna med och dryga 2 kg att fylla handbaget. Har inte kommit på vad det skall vara. Jag har ju betalat för att ta med mig extra vikt (de ingick när man uppgraderade flyget) men jag vet inte vad jag skall packa ner för mer saker :-)

Om dryga 12 timmar är vi på väg till Arlanda :-) Kl 0400 har vi beställt hämtningen :-) Gäsp :-)
Men jag kommer inte ta hissen. Vågar inte chansa: Jag menar med min tur så fastnar jag säkert :-) Haha

Idag skall vi äta Grekisk middag och bara slappa, se Robinsson och bara vara :-) Jag är ju så nervös :-)
Men det blir nog bra

Ta hand om er nu allihoppa så hörs vi om 2 veckor dryga.
Bjuder på två bad bilder :-) från Beach 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0