Morgoninlägg

Shit vad det har regnat i natt. Men lite mysigt tycker jag det är, för jag har på något underligt sätt saknat sommar regnet som bara rensar ut allt skit som finns i luften. Jag längtar tills jag får gå ut och känna den friska luften.

Men jag tänkte bara berätta om ett par konstiga grannar vi har fått. Jag känner mig inte speciellt komfortabel med dessa.

Det är en FD barnfamilj som har bott i lägenheten som det har försökt sälja. Vet inte om det lyckas sälja eller inte. Men de som bodde dära flyttade ut runt 22 tiden en lördagkväll för några veckor sedan, vilket jag tyckte var lite konstigt. Det dröjde någon vecka och nu är det vad jag trodde från början en ensam tjej med en litet barn(2år kanske) men jag såg bara en kille dära igår  någon minut. Men sedan har jag inte sett honom något mera. Det är HELT TOMT PÅ MÖBLER OCH GARDINER. Man ser in i lägenheten och de verkar sova på madrasser på golvet och har en liten bordslampa i fönstret. Det är allt de har i sovrummet och man ser direkt in i vardagsrummet genom lilla sovrumrummet(som oxå är helt tom) och i vardagsrummet har det typ en matta och lite leksaker. Det är allt de har i lägenheten. I helgen hade de oxå hyrt en OKQ8 bil som de parkerade lite hur de ville.

Så nu vet ni vad jag går och funderar på....

Trevlig dag i regnet...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0