Mycket blandat inlägg

Hej alla läsare

Jag har nu börjat få tillbax all kraft jag förlorade under min fasta. Dock fått biverkningar så som Migrän. Men jag försöker hålla det i skack med migrän-tabletter.

Idag har jag köpt nya skor på nätet, riktiga Schol skor. Aldrig kostat på mig.

Skor från BRANDOS.se!
Scholl: Norden Ljusblå från BRANDOS.se




Hoppas de är sköna.


Sedan måste jag berätta att jag är bjuden på bröllop. Min "syrra" skall ju gifta sig i sommar. Shit vad jag blev glad när jag fick veta det. Jag har aldrig varit på ett bröllop. Frågorna blev många.
- Hur gör man?
- Vad har man för kläder på sig?
- vad köper man för presenter (inderekt fråga till min syrra -vad önskar ni er)
- Hur skall jag få Mattias klädd i kostym??? *några tips???*

Gud vad glad jag blir. Jag är nog en av många få som dessutom sett klänningen :-)))))))))

Nä nu skall jag försöka landa lite :-)

Kram på er alla där ute



dnhasdfkdjfasdfjasf

 

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är söt du hi hi! Är det Kurres "underskrift" också längst ner i inlägget eller, ha ha ha?



Kram Syrran

2009-05-15 @ 09:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0