Nu har jag börjat...


laxobon


Nu har jag börjat dricka mitt laxermedel. Förberedelsen för Koloskopiundersökningen började redan vid lunch idag kl 11 och då åt jag ordentligt. Jag köpte lunch för att jag skulle äta ordentligt tänkte jag. Men igentligen vad gör det nu när allt skall ut????

Sedan har jag inte drukigt eller ätit på hela eftermiddagen. Kändes som jag skulle torka ut. Men nu är jag igång. Jag har nyss svept 2.5dl laxermedel. Detta var för dryga kvarten sedan och strax är det dags för nästa 2.5dl.

Jag skall totalt dricka 2 liter på 2 timmar. Imorgon till frukost blir det 2 liter till :-)

Mellan varven kommer jag dricka
saft
vatten
te med honung
kaffe utan mjölk
druvsocker
och ......
PIGGELIN :-)



Det står i instuktionerna att man gärna skall röra på sig så mycket som möjligt, men jag kommer inte på så mycket mer än att gå fram och tillbax i lägenheten :-) undra om wii går bra???

Att dricka detta säger alla inte gick. Men hör och häpnad så tycker jag att det går att dricka. Man håller för näsan och sedan kör man "botten upp" och efter tar man sig en liten bit av druvsocker med citronsmak så går det toppen. Men jag vet inte om jag kommer säga det efter 4 liter :-)

Jag har redan ont i huvudet eftersom jag inte fått dricka något vatten på hela eftermiddagen...

Men detta blir nog bra

KRAM så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0