update och lite annat...

Ja då har jag fått i mig en piggelin och en halv kopp kaffe och jag är mätt :-))

Nu har jag kollat alla bloggar jag burkar läsa 10000 gånger kändes det som jag tänkte jag måste surfa på något annat. Jag tänkte jag skulle kolla vädret i Hurghada. Ser ni att fredagen den helgen vi åker (vi åker på söndagen) så är det 33 grader kl 16 :-) lite kallt eller vad säger ni??? hahah





Sedan vet jag att jag fick en ny mobil av Mattias förra sommaren, Men jag kan inte sluta tänka på denna. Jag tycker den var "söt" "snygg"......




Jag har även funderat på vad vi skall ha med oss i packningen till Egypten. Jag har väl mer eller mindre börjat skriva en packningslista :-) Jag vet att det är 2 veckor kvar. Men jag känner att annars kommer jag glömma något. Det är så mycket runt om kring allt just nu så det är lixom fullt uppe i huvudet.

Det har varit Hasseludden, och nu idag så skall jag på undersökning och till helgen skall vi på kryss och sedan ska vi till Egypten och däremellan har det varit några vändor med Kurre.  Så jag tycker det är förståligt att jag skriver en packlista


Så nu säger jag kram så länge...

kram.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0