Baby inlägg igen :-)

I helgen var vi och köpte en bilbarnstol :-) och jag har börjat shoppa mera och mera kläder :-) jag kan inte låta bli. Snart blir det en barnvagn oxå:-)


Men idag var vi på ultraljud. Oj vilken upplevelsen. Jag skäms inte att säga att de rann lite tårar ner för kinden när vi fick se våran baby. Precis när vi fick se den på skärmen så gäspar den. Vilken tajming. det var häftigt att se. Den såg så trött ut. hihi Undra om den kommer bli lika morgontrött som Mattias...:-) så får jag många lugna mornar :-)




Ta hand om er......ååå jag är sååååå lycklig...

KRAM på er



Kommentarer
Postat av: Myran

Åh vilken fin bild! Hoppas allt är bra med er, ta hand om dig!

2009-11-17 @ 01:26:41
Postat av: jess

LYCKA!!!!!



klart det rinner tårar ;)

visst e det häftigt, om fyra veckor e jag e jag i v32 hoppas vi ser vad det är där inne då :P

kram på er 3

//Jessica

2009-11-17 @ 08:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0