Köpt barnvagn..

Tiden bara går och i fredags var vi och köpte en barnvagn. :-)
Dock beg men nästan aldrig använd. Vi är hur nöjda som helst.
Den är 1.5 år gammal och kostade bara 2500 och vi fick med en massa extra saker som inte ingår om man köper en ny vagn för 9000 kr. Det är Emmaljungas lyxigaste modell :-) Vår baby skall åka "kungligt" haha :-)

Det är så mysigt att man nästa själv skulle vilja vara baby och få ligga där i.

Bild skall jag försöka få fram.
Men just nu är min mobil helt död. Måste ladda den. Men bild kommer för er som är nyfikna.

Vi har köpt lite mera kläder oxå.
Men nu har vi tydligen köpstopp :-( Mattias tycker vi skulle vänta lite. De håller jag med om. Dessutom är det svårt att veta hur kallt/varmt det är i april eller när jag nu föder.
 
Får se hur det går med det. Jag kanske skall låsa alla shoppingsidor på nätet :-) haha

Nästa helg skall jag på Globen horse show. WOW vad skoj, Jag har längtat i flera år.
Och om två helger så skall vi på julbord. GUD VAD GOTT :-)

Nu ska jag käka frukost.

Hare bra där ute och hoppas ni tog tillfället i akt och njöt av solen igår. För idag har den gömt sig.


KRAM




Kommentarer
Postat av: Jens

Ser fin ut.Men har du körkort för denna modell ? Trodde du bara kunde köra Lindaljunga.

2009-11-23 @ 21:09:45
Postat av: Millan

Tack för tipset! Sebbe har en spikmatta, jag prövade den en gång men tyckte att det gjorde sjukt ont och förstod inte varför man vill plåga sig så...men jag får kanske ge den en chans till. Kanske köra med T-shirt på i början! Ha det bra!

2009-11-24 @ 06:44:10
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0