Måndag den bästa dagen i veckan :-)

Hej kära läsare

Ja som rubriken talar om så tycker jag Måndagar är den bästa dagen i veckan. Jag går då på vattengympa för gravida. Det är hur skoj som helst. Alla ser likadana ut :-) Ingen kollar snett bara för att man är gravid.

I helgen åkte vi till Örebro. Vi skulle åka dit och bara vara och bara koppla av innan baby'n kommer. Men sedan visade det sig att Mattias polare Micke fyller år till veckan. Så hans flickvän hade ordnat så alla åkte dit i helgen. Vi bodde dock inte på samma hotellet. Vi bodde  på Elite i Örebro. Vi hade valdt sviten, det har vi aldrig bott i. Det var lite häftigt :-)
Vi hade hall, bad, och vardagsrum och sovrum, det var som en liten lägenhet. På lördag kvällen gick vi ut och käkade middag med alla polarna och sedan gick de vidare och festade, vi gick till en underbar pubb, som en av hans polare hade rekomenderat. Det var hur mysigt som helst. Tills jag kände att alla börja kolla snett på mig och min mage. Jag vet inte om det var inbillade mig eller vad det var. Men jag kände att folk tittade på mig konstigt bara för att jag var gravid. Men både jag och Mattias och servitrisen (som var helt underbar) visste att jag drack en josdrink, som dessutom var hur god som helst. Så tillslut ville jag gå därifrån. Men det var hur trevligt som helst.

Jag har börjat känna av barnet tror jag. Jag vet ju inte hur det skall kännas. Jag har ju kännt kittlingar i ett par veckor. Men idag tror jag babyn sparkade mig...Men som sagt jag vet ju inte hur det skall kännas. På måndag skall vi på ultarljud. ÅÅå vad vi längtar....




Äkta rosenblad på sängen...




Vridbar tv vid fotändan...


JA, behöver jag säga mera...



Vi fick champang och läsk på rummet, men jag fick ingen kapsylöppnar, så jag gick ner till receptionen och fick en brevöppnar...snällt va?



Frukost på rummet, och självklart i sängen....





Kram på er där ute....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0