vecka 21

Imorgon går jag in i vecka 21 shit vad häftigt. Halvtid. Stor och så börjar jag känna mig. Men de får vara så....




Som ni vet så har vi köpt lite kläder, men den body'n vi hithils gillar bäst....som troligen åker ner i väskan till BB är...




Igår julpyntade jag för fullt när jag kom hem från jobbet och Mattias lagade överaskningsmiddag till mig...och hade köpt rosor...ååå han är helt enklt bäst....



Nu skall jag skynda mig att göra mig i ordning för Mattias syrror och hans mamma kommer och hämtar mig snart. vi skall på Globen horse show....idag och imorgon

kram p er dära ute...

Kommentarer
Postat av: Eivor Stavström

jag följer din söta bebismage varje vecka. Ha det jätte bra. Kram

2009-11-28 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0