12 timmar sömn och vaccinationsspruta...

God morgon alla kära läsare.

Hoppas ni har sovit gott.


I går somnade jag isoffan under Idol, sov väl i soffan i 2 timmar drygt vaknade och gick och la mig i sängen och sov där i 10 timmar. WOW, säger jag bara. Det var länge sedan. Men jag har ju ändå vaknat och sovit oroligt som vanligt. Men vaknade i natt bara 6 grr så det är ju inte så farligt om man slår ut det på alla timmarna :-) Jag är as lycklig :-)

På onsdag kommer jag ta svininsprutan! Alla har predikat för mig om jag skall eller inte ta den och folk försöker ha inverkan på mig och jag har ändrat mig flera gånger om. Men nu har jag tagit ett beslut och de kommer jag stå fast vid. Jag kommer att ta sprutan! Inget kan få mig att ändra mig...

Igår firade vi lite, vi var på Nelles pizzeria i Årsta och käkade pizza. Shit de måste ha stans godaste pizzor. WOW. Vad firade vi då? Jo i Tisdags hade jag haft körkort i 1 år. Kan ni förstå hur fort tiden kan gå.

Ja tiden går så fort, igår kom jag på att på söndag är det bara ett halvår/6 månader kvar sedan är vi föräldrar. De kommer gå så fort.

Idag skall Mattias byta till vinterdäck och jag skall väl vara sällskap :-) och hålla i någon skiftnyckel eller något hahah

Mattia syrror kommer hem från Bali idag oxå. Tydligen landar de vid 12 tiden.  De har varit borta i en månad. Hopas de har haft de bra.


Ta hand om er där ute så hörs vi.

Kram så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0