Då var de snart helg...

Vad jag vet har vi skall göra till helgen. Vi har pratat om att byta till vinterdäck och tvätta bilen *gäsp*

Men de gäller förstås inte mig som måste ta det lungt. Jag har för er som inte vet det blivit sjukskriven på 50 % Inget roligt och jag känner mig TOTALT misslyckad som männsika måste vara sjukskriven bara i vecka 13 snart 14. Igentligen ville läkaren sjukskriva mig heltid. Men jag höll på säga till henne att hon var tokig. Jag kan väl inte vara sjukskriven heltid. De skulle ju sänka mig både psykiskt och fysiskt helt. Jag klarar ju inte att gå hemma 3 dagar och vara förkyld. Men vi kom fram till att halvtid blir bra så får vi se. Så jag jobbar just nu bara 3.45 per dag. Vilket är helt okej. På eftermiddagarna sover jag 3 timmar när jag kommer hem från jobbet, är totalt slut. Nu håller jag mig vaken över middagen, säkert trevligare för Mattias. I morse lämnade jag urinprov och de var tydligen inge vidare så de skulle skicka iväg det på analys. Känns lite skrämmande, men men, jag litar på att de vet vad de gör. Men jag är ju sådan som surfar och försöker ta reda på info på egen hand på nätet. Ibland kanske bra men ibland kanske inte så vettigt. Men jag har hittat något som jag kan tänka mig att jag fått.

Havandeskapsförgiftning, jag känner att jag passar in på alla symptom jag har utom att jag inte är i  vecka 24 eller mera. Men jag är ju ingen läkare utan de får ju de avgöra.

Nog om det :-)

Nu har jag inget mera att skriva. Men de kanske kommer.

Ta hand om er där ute och var försiktiga....

KRAM




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0