Höst

Hej
Nu är det verkligen höst ute. Grått och trist och kall, och dimmigt. De kan inte bli mera höst.

Har precis vaknat ur min eftermiddagslur, men har ont i huuvdet och är fortfarnde trött. Skall de vara så här i 6 månader till ??? Får man säga att man inte orkar vara gravid längre? Jag vill att allt skall vara över! Jag vill ha våran baby här och bara gossa med den.

I helgen gjorde vi något skoj i allefall. Vi har bokat in oss på 3D/4D ultraljud i januari. Då får man får man se sin bebis i 3D/4D, då det ger en mer realistisk bild av hur bebisen ser ut. Lite häftigt tycker vi. Jag längtar först och främst till det vanlig ultraljudet men även detta. Det får  bli mina två milstolpar för att orka känns det som.



För er som vill läsa mera kan ni gå in på länken http://www.tittutultraljud.se/


Ikväll skall vi äta RIKTIGA stuvade makaroner och köttbullar. Det var inte igår...
För er som undrar vad RIKTIGA stuvade makaronener är så kokar man dem i mjölk från grunden och inte gör någon sås och blandar i makaronerna.


Ta hand om er där ute...så skall jag oxå försöka med det

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0