Jag klara det...

Idag när jag slutade 1245 så åkte jag hem i vanlig ordning och käkade lite fil och macka, sedan gick jag och la mig och somnade som ovaggad Baby. Sov i 2 timmar, vaknade och undra som vanligt vad som hänt :-) Då sover man djupt.

Sedan kom mig underbara kärlek hem och vi käkade middag, och efter det åkte jag iväg och skulle gå på vattengympa för gravida. Det var hur skoj som helst. Jag blev "kär"

Nästa vecka är det inget, vilket är synd, men folk behöver ju höstlov :-)

Jag har bara en önskat att inte vara så fasligt trött konstant, och huvärken önskar jag kunde vara borta i allefall 1 timme. Men NEJ! Jag kräver väll för mycket, jag är ju gravid. Alla verkar ju må som ett änglar, och njuta av varenda sek, men jag känner att jag mår bara sämmre och sämre...hur skall jag stå ut i 6 månader till...någon som vet???

Ta hand om er där ute så hörs vi....
vill bara avsluta med ett fint citat....

I nöden prövas vännen...


KRAM

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej Linda! Har inte vart inne här på ett tag! STORT grattis till det lilla pyret i magen! Det var en trevlig överraskning :) Mindre kul att du inte mår så bra, dock.



Jag hade en ganska lyxig graviditet den första tiden, men mot mitten så började jag få sån foglossning att det var vansinnigt. Men tro det eller ej, du kommer överleva de resterande 6 månaderna och sen när du har din lilla i famnen så kommer allt vara som bortblåst. Kanske inte känns så just nu, men det jag lärde mig utav graviditet och förlossning var att man klarar så mycket mer än vad man tror.



Vi kvinnor är starka vettu ;)

2009-11-27 @ 11:45:52
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0