Torsdag och regn...igen

Hej kära läsare

Idag var nog den deppigaste dagen vädermäsigt på länge.

Idag efter jobbet åkte jag en snabbis förbi Farsta Centrum, skulle handal lite krämer på Åhlens. Min favoritserie Clinique. Handlade man två saker så fick man en Bonus ask. Jag fastnar ju alltid som sagt för sånna dära saker. Jag är den kundtypen som alla säljare vill åt :-) hahah Tänk man köper bara 2 saker och får allt detta...åå jag är i himmelriket...


(fondation*köpt*, mascara*gratis*, läppglans*gratis*, ansiksmask*gratis*, ansikskrämer *gratis*, ansikräm *gratis*, ögonskugga *gratis*, Större förpackning ansikskräm *köpt*, ansikstvätt *gratis*)

Sedan skulle jag in på matbutiken och köpa mjölk, men ut kom jag med...



Å de känns som jag är i himmelriket :-) undra om jag kan hålla mig eller om jag skall unna mig ett glas nu :-)
Vet att vi har pepparkakor oxå :-) Sedan har jag ju lussebullar i frysen :-) hmmm Mattias kommer väl inte tro sina ögon om han kommer hem och jag sitter här och käkar lussebullar, pepparkakor och julmust....fattas bara lite julmusik oxå, eller???


Nåja är man gravid och allmänt konstig i vanlig fall, så kan de  ju bara bli värre eller vad säger ni *skrattar*


Ta hand om er där ute i rusket så hörs vi

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0