Vecka 13

Hej och god morgon kära läsare.
Såg på termometern nu när jag gick upp att det är minus 3 grader. Burr. Undra vad jag skall ha för kläder i vinter för att inte frysa. Fast de löser sig då :-)

Jag har länge funderat på om jag skall som alla andra lägga ut eller inte lägga ut bilder på min mage. Men då jag vet att många läser bloggen som jag snällan träffar så kanske de kan vara roligt för dem att följa hur magen växer. Idag går jag in i vecka 13.  Hela min kropp känns mer eller mindre som en flodhäst. Kanske elakt men så känner jag mig. Alla kläder börjar bli små. Mamma byxorna är de enda jag kan ha nästan. Idag skall jag åka till köpcentret för att se om jag kan hitta några andra toppar.

Många spekulerar i att de kan var tvillingar jag kan ha. Eftersom de tycker jag är så stor redan. Jag har ingen erfarenhet om hur stor man "brukar" vara i vecka 13. Detta är vårt/mitt första barn, har ingen koll på hur stor man skall vara i resp vecka. Så de rycktet kan jag varken bekräfta eller förneka. För de har jag ingen aning om. Vi skall ju på ultraljud i november och då får vi se. Sista när de gjorde ultaljud i vecka 7 sa hon att hon bara såg ett foster för tillfället...hmmm hur kan det komma ett till i så fall funderade jag på och gick därifrån.

Idag skall Matte åka iväg och ställa in MC för vinterförvaringen. De känns lite sorgligt då vi inte har hunnit åka så mycket i år heller. Tror jag åkt en eller två gånger. MAX ! nästa sommar blir det nog inget för mig, Matte fundera på om han skall eller inte ställa på MC. Vi får se vad som händer.De är långt kvar.

Ikväll kommer min kära  sommar syster hit som vi var på bröllop hos. De skall bli superduper trevligt
hihihi


Ta hand om er där ute så hörs vi

Kram



Kommentarer
Postat av: Carro Kilander

Man får gratulera :) men oj oj vecka 13 å den magen hi hi. Hoppas allt e bra och lycka till. Jag vill gärna se kort och följa din graviditet/ Kram

2009-10-11 @ 12:29:38
Postat av: jess

men herregud !

Redan sån gravid mage :) såååååå fin!!!



Kram

2009-10-16 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0