Hej alla tappra läsare

Hej
Jag vet att jag inte skrivit på länge, men ser ändå i statestiken att det är ett 10 tal läsare som är inne varje dag ändå. Ni ger mig hopp om att orka börja skriva igen :-)  Ni får mig att få ångest över att jag inte skrivit något på flera dagar.

Ja, vad har hänt sedan sist. Inte mycket igentligen.

Mattias och jag har varit på BECK, den nya filmen som går på bio, den är kanonskön, ååå jag äääällllsssskkkkar BECK!!! värt att se. häftigt att se på bio.

Jag vet inte om jag nämnde det innan jag jag drog till Grekland, men jag har anmält mig till Jazzkurs på onsdagar, så jag går och dansar Jazz på onsdagar. Det är så kul. Jag har ju gjort det förrut när jag simmade konststim. Men sedan har det inte blivit av. Men nu har jag tagit upp det på äldre dagar. Skall dit ikväll om jag orkar.

Ja vad mera då.....

jooo jag längtar till första snön......ja jag vet....man kan inte kanske göra det redan, men jag gör det...

Ta hand om er alla där ute som är så tappra och läser.

Jag kanske skulle byta lite layout på min blogg. Men vem orkar ta tag i det........vi får se....


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0