Herr Linda Dahlgren

Hej kära vänner.

Idag är det onsdag och mitt i veckan och bara två dagar kvar och veckan och jag längtar redan till fredag. Jag slutar tidigt och det skall bli så skönt.

Imorgon skall jag träffa min kompis Monika och fika på vårat stammställe.

Jag skall försöka lära mig blogga via mobilen så kanske det blir mer inlägg.

Idag har Mattias och jag bokat en hotell natt bara för att komma bort i höstens mörker. Men när jag fick bokningsbekräftelse så stod det Herr Linda Dahlgren hahah

Ta hand om er och så kanske ni får se ett mobil inlägg ikväll om jag orkar.


kram i kram

Kommentarer
Postat av: Jess

Hej!

Hoppas det e bra...

Det e jätte lätt att blogga från mobilen ;)

Du skriver bara i ditt mobilnr i inställningar så står det hur du gör sen bara mms,a till ett nr så POFF e inlägget där .



Ta hand om dig !

KRAAAM



2009-09-18 @ 16:47:43
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0