Nu skall jag berätta något ....

Som ni ser så har jag bytt layout på bloggen.
Det är lixom en nystart tänkte jag. Jag har inte haft så mycket ork till att skriva sedan jag kom hem från Grekland, men nu mår jag bättre. Jag har inte mått bra.

Varför har jag inte mått bra då? 

Det finns inget bra sätt att säga detta på. Mer än att den 18 april 2010 kommer Mattias och jag bli föräldrar. JAAPP !!! Ni läste rätt. Det är lite häftigt.

Det är bara vecka 11 än så länge. Men tillräkligt långt för att ha skaffat mamma byxor, och större tröjor. Jag har mått ill och tappat smak för det mesta som jag tyckte var gott. Nu för tiden kan jag inte

 -  känna kaffe dofter
 -  dricka kaffe
 -  dricka te
 - dricka kolsyrade drycker
 -  stekos
 -  stekt mat

.....mm....

Det är ganska häftigt att vara gravid, kroppen reagerar med så sjuka saker. Men men så är det

Ja då vet hela internet detta.

Känns skönt att ha fått säga detta.
Då vet ni trogna läsare varför jag inte har skrivit så mycket på bloggen de senaste veckorna. Jag har mått uruselt. Men nu hoppas jag att det är på bättringsvägen.

Ta hand om er där ute så hörs vi....många kramar

Linda & Mattias & Knytet....



Kommentarer
Postat av: jess

ÅÅÅH ÄNTLIGEN!

Grattis alla tre, ska bli kul att följa dig och din bebis!



KRAM

2009-09-25 @ 22:49:43
URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Postat av: Eivor Stavström

Grattis!!!!!! Då blir jag bonusmormor eller?

2009-09-27 @ 12:07:51
Postat av: Millan

Grattis! Vad roligt!

2009-09-27 @ 14:50:22
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Tess

Grattis syrran! Nu har du/ni en fantastisk "resa" i livet framför er! Jag önskar er all lycka till!! Och du vet var jag finns om det är någonting hi hi!



Är riktigt glad över att man kommer att bli "moster" igen. MYYYYSIGT!!!



Puss o kram hela dan :-)



Systeryster

2009-09-30 @ 11:49:16
URL: http://tesslindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0