4 veckor idag

Hej alla glada läsare
Jag ber om ursäkt att jag inte hinner updatera min blogg så ofta. Men dagarn går och när Johanna sover passar jag själv på att vila eller plocka undan lite här hemma.

Men allt är bra och hon växer så det knakar känns det som. Vi ska tillbax till BVC den här veckan som kommer. Får se hur stor hon har blivit då.

Men en sak är säker hon är en lite söt Coca-Colar och passar bra i bodyn vi fick från jobbet. Idag ringde Mattias mig och sa att en kollega till honom hade plockat ihopp tjejkläder hemma så vi har fått en hel flyttkartong och en säck med kläder...herregud...TACK (även om jag vet att du inte läser min blogg)



Igår var vi även och köpte ett babygym (det hon ligger på ovan) och det är superkul tydligen att ligga på den. Inte för att jag tror hon fattar att hon gör det :-) Men spöket laban babygym.Men sak har jag upptäkt, att alla saker till babyn tar sådan enorm plats hemma. Babysitter, babygym, spjälsäng, en barnvagn, ett skötbord...herregud...nåja...måste vinna pengar så vi kan flytta till ett slott haha

Idag skall jag iväg och shoppa en sak, kan dessvärre inte säga vad, då det är till min "syster" som fyller år i helgen. Vi ska dit och fira henne i helgen.

Nä nu skall jag sätta igång och fixa och dona lite.

TA hand om er och trevlig valborg ifall jag inte hinner skriva något mera.

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0