Ensamheten


sover man gott så gör man




Hej kära läsare
Idag är det Tisdag och igår måndag började Mattias jobba igen. Det känns lite tomt utan honom. Jag försökte göra saker hela dagen, och för den delen hela veckan. Jag gillar ju inte att vara stilla och hemma. Fast igår kväll kände jag som jag skulle bli förkyld. Men idag på morgonen är det bättre. Har sådan hemsk frossa på kvällarna, fattar inte varför, ngn som ngn ide??


Igår var jag ute och gick till matbutiken och köpte blöjor :-) och årets första glass. Ben och Jerry slår allt, shit vad gott. Men jag kan ju inte äta gott i gott varje dag för då kommer aldrig mina graviditetskilon försvinna. Men jag är ändå ganska nöjd. Hihils har jag gått ner 12 kg sedan förlossningen, och då har jag kanppt rört på mig och fikat var och varannan dag då folk har varit här och hälsat på.

Imorgon skall jag förbi jobbet och säga "hejdå", de skall bli skönt och roligt. Jag saknar dem lite.

På torsdag skall jag till BVC första gången. De har ju varit hemma hos oss en gång men nu ska jag dit.

På fredag kanske jag ska träffa en tjej som oxå fått barn nydligen.

Just det jag har inte sagt att jag fått en ny dator av Mattias. Jag har velat ha det länge och väl, men inte hunnit tagit tag i saken själv. Men i söndags när vi hade haft främmande så gick jag och Johanna och vilade och när vi vaknade hade Mattias varit och handlat mat och en ny dator. Han skulle ju bara i väg och köpa mjölk typ. HAHA vilke buse han är.

Johanna mår bra och vi försöker lära oss henne och tolka henne. Men det är svårt. Hon är lite rolig hon. Men de kommer nog en dag när vi får rutin på henne oxå. Nätterna är verkligen varierande. En del nätter sover hon nästan 4 timmar i sträck andra skricker hon i 4 timmar i sträck (dock har det bara hänt en gång)

Det var väl de jag hade och skriva om just nu.

Ta hand om er där ute så höres vi....

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0