Idag skulle våran solstråle ha kommit

Hej alla läsare
Vilken dag vi har haft

Måste bara börja med att säga att idag var våran lilla solstråle planerad. Men hon hade bråttom ut och kom redan den 1 april.

Vi har haft fullt upp i flera dagar nu. I fredags så var vi på Huddinge och fotograferade för tidningen Mitt I.  Sedan på kvällen så gick vi till Mattias mormor och firade hennes födelsedag. Det var helt okej, och Johanna sov mestadels av tiden men exakt 2230 började hon skricka och skrek så hon typ blev blå. Men efter lite ammning så kom vi hem och gick jag och la mig med henne i sängen och ammade i 45min (så länge har jag nog aldrig ammat) och sedan somnade hon och sovi  4 timmar. Jag trodde inte det var sant när jag vaknade, sedan fick hon mera mat och sedan sovi 3 timmar till...helt sjukt skönt

Idag har Mattias bytt till sommardäck och tvättat bilen. Medan jag och Johanna och mormor åkte till Liljholmens Centrum och shoppade och fikade. Helt okej och fint centrum. Har aldrig varit där. Men de hade både amningsrum och skötbord :-) Johanna fick en fin pyjamas av mormor :-)
Johanna sov hela tiden. Hon somnade när vi gick från mormor och vaknade inte föräns vi var hemma hos mormorigen. Där mötte pappa Mattias upp oss och vi ammade lite sedan åkte vi iväg och åt mat ute :-) dock inte på ngn riktig rest utan på den nya grillholken mellan Farsta och Högdalen. SUPERMYSIGT ställe och det var ju inga mini hamburgare de hade. De mista var 170g och med pommes.Jag höll på spricka...shit... men gott var det

Imorgon händer inget vad jag vet. Det är sista dagen Mattias är hemma. Han börjar jobba på måndag. Jag sörjer.
Men på onsdag skall jag förbi jobbet och på torsdag skall vi till BVC. Sedan så skall jag ringa ngr samtal så tiden går nog. Men ändå...

Ta hand om er där ute...

Nu skall jag se på lite tv....och hoppas på att Johanna sover lika bra i natt...


ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0