Kallt väder igen

Blir det aldrig en riktig vår i vårt land?

Tur att vi åkte och shoppade overallen till Johanna, den behöver hon idag.

Idag skall vi ut igen på äventyr.

Igår var jag i globen och snackade med min frisör och jag är mer än välkommen dit med lilla Johanna så nu har jag bokat in en tid i början av maj. Jag längar. Jag ser ut som en överväxt gräsmattan..med lite slitna grässtrån  och ingen fin symetri alls :-) hahah Sedan var jag i Globen centrum och skulle shoppa byxor till mig och se ifall jag hittade en kofta till Johanna. Jag hittade båda. Men mina byxor får jag lämna tillbax för de var inge bra när jag kom hem

Idag skall jag till jobbet och hälsa på. Det skall bli skoj. Hälsa på och säga "hejdå" till alla :-) Jag hann ju aldrig det eftersom jag inte han jobba klart :-)

Det är väl det som händer idag..

Ha de gott där ute i snöregnet

Linda


Kommentarer
Postat av: elina ekström

äh vad du ljuger. du är så fin så! kram

2010-04-22 @ 19:26:28
URL: http://elinaeksstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0