Snart 2 veckor

Hej kära läsare
Tiden går så fort. Insåg att det är 5 dagar sedan jag skrev och att Johanna snart är 2 veckor. Tiden går så fort man undrar vart tiden tar vägen. Känns som att tiden bara kommer att försvinna och snart så står man där och ska börja jobba igen :-))

Idag var BVC hemma hos oss. Det var skönt att de kom hem, slapp vi gå ut. De vägde henne och hon hade gått upp i vikt. Det var bra. Allt annat var bra oxå. Skönt. Hon gav oss så mycket info att jag fick ont i huvudet. Men som tur var fick vi papper på det mesta så det är skönt att kunna läsa när man känner för det.

Just nu sover Johanna. Hon har insett att de är skönare att sova på dagarna än nätterna...hopplöst för Mamma och Pappa :-))

Nåväl vi får i allifall äta själva frukost, lunch och middag för det mesta. Det är ju skönt.

Vi har oxå denna vecka hunnit med att Deklarera, skicka papper till FK, ang tillfälliga pappadagar, och sedan till Skatteverket för hon skall ju få sitt namn godkänt.

Sedan kan jag glädjas åt att FK äntligen har godkänt min sjukskrivning från Februari så jag borde ha fått pengar från dem idag..Inte en dag för sent.

Nu är det inte mycket som står på tapeten som är ett måste. Men de finns några saker till att fixa.

Nu skall jag vila lite innan min skönhet vaknar.

VI hör kram på er där ute




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0