Hemma idag

Jag har legat i sängen mer eller mindre hela dagen. Nu har jag blivit irriterad på sängen :-) så nu ligger jag i soffan :-)

Det var superlänge sedan jag var förkyld. Så jag har typ glömt bort hur jobbigt de kan vara när ögon, näsa rinner och man nyser om vart annat.

Tur att bebben sparkar på som om det vore en Mike Tyson match där inne. Då behöver jag inte vara orolig för bebben. Men i natt drömde jag att bebben blev omhändertagen bara för att jag inte kunde ta hand om mig själv, jag hade ju blivit förkyld och då har man ingen rätt till att ha ett eget barn. URSH vad jobbigt det var att vakna från den drömmen, men ändå skönt att inse att det bara var en dröm

Nu sitter jag och hinkar vatten. Har hällt upp det i vattenflaskor så det skall bli "roligare" att dricka

Jag hoppas jag blir frisk snart, för vi hade planer på att åka till IKEA och shoppa det sista till bebben på söndag. Den skall få ett skötbord där :-) Sedan kan jag/vi börja göra ordning där inne i lillrummet. ÅÅÅ jag längtar. har insett att det är inte långt kvar nu. 10.5 vecka om jag har räknat rätt.
Såg igår på Annorlunda familj och jag blev glad att vi bara har ett barn i magen och har inga planer i världen på att skaffa 10 barn. Även om små bebbar är söta.

Blir hemma från jobbet imorgon oxå, orkar ju inte ens vara vaken och röra mig i lägenheten, eller för den delen hämta posten. Bäst att vila så det inte blir värre. Måste ju tänka på bebben oxå, även om den ligger skyddad där inne så vill jag inte bli sämmre och få massa konstiga piller från läkaren.

Ta hand om er där ute

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0