Måndag

Hej kära läsare
Nu kommer det ett långt inlägg :-) Det har ju gått en vecka sedan sist, och det är mycket jag har att berätta.

I måndags började det  med att jag var hos BM på morgonen och allt såg bra ut. På eftermiddagen var jag hos sjukgymnasten pga foglossningen. Det var mindre skoj. Hon gav mig ett par kryckor. Jag känner mig som 80 år och har krämpor. Jag orkar ju knappt röra mig kan jag erkänna. Men kryckor. Det låter så gammalt :-( Jag har haft de i bilen och använder dem inte. Jag har försökt klara mig på mitt bälte jag har runt höfterna men det hjälper inte ett dugg. Men igår var jag och mamma på mässan i Älvsjö då tog jag kryckorna och bet mig i läppen när jag såg hur folk kollade. Det var inte skoj. Känner gråten i halsen bara jag tänker på det. Men skönt var det. Varför skall man bry sig så mycket om vad andra tycker? Sluta med det Linda :-) Idag tog jag med dem in på jobbet. Bara för att känna hur det känns. Det var okej. Folk tyckte det var häftiga kryckor. HAHA tänk om jag kunde känna så. Men men...de är med mig nu. Får se om jag vågar använda dem mera. Jag borde det. Det är skönt både för smärtan i fogarna och ryggen :-)

Men nu till roligare saker.
När mamma och jag var på mässan hittade jag tyg som jag köpte till våran bebbe. Jag tänkte sy pålakan och örngott av det. Det var INTE Nalle Puh :-) Men något som är Nalle Puh är ett tyg som jag beställt på nätet. :-) De tänkte jag sy gardiner av :-)




I fredags kom min Älskade Mattias hem med 7-elevens nya Semlor. Jag äter ju inte vanliga smelor. Men detta var med vanlijkräm :-) Mumsiga :-)




Idag så var vi på 4D ultraljud :-)  På återbesök.
Det blev lite fina bilder. Dessutom några filmer. Men de vill jag inte dessvärre inte läga ut här. Då mitt personnummer står på filmerna.


Men det jag mest var förbryllad över var en bild vi fick med oss på CD skivan hem. Vi har suttit och kollat vad det kan betyda men vi förstår inte. Är det någon därute som förstår så får ni gärna höra av er. Men vad vi förstår det som är jag beräknad enligt dagens uträkning till den 12 april.  Jag vet att man inte kan beräkna om en bebbis när det har gått så här lång tid. Har de sagt. Men vad betyder då den 12 april på bilden jag lägger upp..??? härtigt om det skulle bli den 12 april :-)

(TIPS!  tycker ni det är svårt att se så har jag upptäckt att det är lättare att se om man sitter längre från datorskärmen, lycka till)












TA hand om er där ute...så hörs vi

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0